Albert Llueca

Militant de Compromís

Menú principal

Aneu al contingut principal
Aneu al contingut secundari

Arxiu de l'autor: Albert Llueca (@albertllueca)

Navegació per les entrades

← Entrades més antigues
Entrades més recents →

#fotodenuncia Hui parlant amb un professional del turisme he recordat aquesta foto. A l’estació de Sagunt l’Ajuntament ha instal-lat publicitat institucional dels dos monuments mes importants que tenim, l’Alt Forn i el Castell, unes fotos pixelades, mal acabades, sense cap tipus de publicitat turística. Tenim que tindre açò molt en compte ja que pot ser la crida de tristes i actualment no ho és. Cal apostar i afiançar la imatge turistica i així anem mal.

Publicat el 05/02/2015 per Albert Llueca (@albertllueca)
Respon


via IFTTT

Publicat dins de #blog | Deixa una resposta

Navegació per les entrades

← Entrades més antigues
Entrades més recents →
Gràcies al WordPress.