Albert Llueca

Militant de Compromís

Menú principal

Aneu al contingut principal
Aneu al contingut secundari

Arxiu de l'autor: Albert Llueca (@albertllueca)

Navegació per les entrades

← Entrades més antigues
Entrades més recents →

#fotodenuncia durant aquestes festes he vist contenidors plens de fem i les voreres i carres plens de fem ja que no cabia dins. Els dies 25 de desembre i l’1 de gener la SAG no treballa, els treballadors tenen els seus drets, i perque la ciutadania no ho respecta i no baixa el fem el dia següent? Necessitem més cultura cívica i/o alguna campanya de conscienciació, no penseu? #saguntnet #saguntcivica #rescatemsagunt

Publicat el 03/01/2015 per Albert Llueca (@albertllueca)
Respon


via IFTTT

Publicat dins de #blog | Deixa una resposta

Navegació per les entrades

← Entrades més antigues
Entrades més recents →
Gràcies al WordPress.