D’Arts, d’escènica i jardins

No sé si alegrar-me o no de que la Coven Garden de Londres haja demanat que Lliria siga seu, l’única fora del Regen Únic, per als seus solistes dins del Conservatori que la Conselleria té a la ciutat edetana.

No sé si alegrar-me o no de que en Sagunt no dispossem d’un Conservatori de Conselleria quan és ben sabut quina és la nostra vinculació a la música, de banda i no, i a les arts escèniques.

Un incís, les arts escèniques són aquelles arts plàstiques o de representació que es realitzen en un escenari, com ara el d’un teatre o un circ. Les arts escèniques són un tipus d’espectacle. Entre d’elles el teatre, la dança, la música. etc…

No sé si alegrar-me o no de que la Ciutat de les Arts Escèniques no s’haja realitzat a Sagunt, i que duguem 13 anys esperant solucions a un tema bloquetjat i estigmatitzat, i que sols duu a problemes i a no poder tindre per als veïns i veïnes una cosa tant important com és la Gerència d’AHM.

No sé si alegrar-me o no de que igual com ha passat en la Ciutat de la Llum la inversió que és deuria d’haver realitzat al conjunt del patrimoni industrial de Sagunt amb la Ciutat de les Arts Escèniques per part del govern del Partit Popular i més concretament per Zaplana, tot articulat per Císcar i per Blasco, és tindria que tornar i que açò hipotecaria més als ciutadans i ciutadanes valencians i valencianes ja qestem re-hipotecats per anys.

Doncs bé, el que podem dir que gràcies a que la Ciutats de les Arts Escèniques no està en marxa, ni se li espera, Sagunt no pot optar a tindre una seu de la Coven Garden de Londres, i tornem a quedar en un segon pla, a jugar en segona divisió per la nefasta previsió i espenta del Partit Popular a Sagunt, sempre agaxant el cap, fen la reverència, als dirigents de València i Madrid sense defensar els interessos dels nosteres veïns i veïnes.

Membres del Partit Popular aposten per Sagunt! Aposten! Busquen inversions! I no s’aconformen sols amb les molletes que deixen altres ciutats com Xàtiva, Gandia, Elx, Lliria o Massamagrell… que ells sí que saben ser diputats provincials o diputats autonòmics i Alcaldes.

Jo ho tinc clar, tinc un compromís per la meua ciutat, i jo Sagunt me la crec.