Compromís denúncia la mala planificació de les obres a l’estiu

Des de Compromís denúncien la mala planificació de les obres realitzades per l’ajuntament de Sagunt aquest estiu i és pregunten si “era ara l’hora de fer la rotonda de la carretera de Canet en plena època estival per a que els accesos a les platges siguen únicament per una zona de la ciutat tenint aglomeracions inecessàries” explica Albert Llueca.

Llueca destaca que “l’equip de govern del Partit Popular sempre realitza les obres quan no toca, per exemple l’avinguda 9 d’octubre va estar alçada durant l’època de les compres de nadal, o com van alçar el carrer major en setmana santa” i aquests són únicament exemple d’accions mal planificades per part del govern popular, i com destaca el regidor nacionalista “hi han carrer com el Faura o Menedez Pelayo que necessiten una actuació urgent i que durant aquesta época d’estiu seria ideal poder realitzar aquestes obres, o simplement haver començat el plà d’ocupació en estiu per tal de que les obres estigueren acabades en setembre quan la gent torna de les vacances evitant més molesties als ciutadans i ciutadanes”

Des de Compromís conclouen en que cal apostar per una planificació de les obres en la ciutat i en prioritzar les inversions que actualment no s’estàn realitzant.

Pla Ocupació

Des de Compromís volem destacar que el Pla d’Ocupació i les seues intervencions han singut pactades per Partit Popular, Iniciativa Poprteña i PSOE, per el que “ens sorpren que des de la formació segregacionista critiquen que no s’han planificat obres en Baladre quan han sigut ells qui han pactat les obres a realitzar”.

faura3
faura2