Qui sóc?

10444510_10204098790084394_5419320788584679728_n

En la presentació del meu llibre “Privilegios y Honores de la Ciudad de Sagunto”

Pare, amant i apassionat de les noves tecnologies, confrare, faller. Assessor a

Sòc Albert Llueca i durant la legislatura 2011-2015 vaig ser regidor de l’Ajuntament de Sagunt per la Coalició Compromís, actualment sòc Assessor del Grup Municipal de Compromís per Sagunt. Sòc militant del BLOC NACIONALISTA VALENCIÀ des de més de 10 anys i he tinguts càrrecs de representació al BLOC JOVE (Secretari Local i Comarcal), així com a l’executiva del BLOC de Sagunt on he sigut Secretari Local, i actualment sòc Secretari d’Organització.

regidors

En una roda de premsa de 2014.

Durant aquests quatre anys he sigut responsable d’assistir a les Comissions d’Infraestructures i Personal, així com a la Mesa de Contractació de l’Ajuntament, aprofundint més en el tema de contractes. També representant al Consell de l’Esport i al Gabinet de Comunicació. Dins de les àrees d’infraestructures he dut a Comissió totes les queixes, suggerències i propostes que des del partit s’han marcat, així com les que els ciutadans i afiliats i afiliades han pogut enviar per qualsevol mitjà possible telèfon, twitter, mail, etc, és a dir he estat conectat.

Per altra banda, una cosa que si que m’agrada destacar és la complicitat que hem aconseguit amb els sindicats de l’Ajuntament, parlant-los de tu a tu, i explicant-los el nostre model organitzatiu de l’Ajuntament. També, igual per obsessió, hem aconseguit que l’Ajuntament tinga una ordenança de serveis electrònics a la nostra mida, i aquesta si que m’agradaria poder desenvolupar-la ja que serà la que modernitzarà, d’una vegada per totes aquest ajuntament.

Vaig assumir la responsabilitat de comunicació dins del grup municipal i hem sigut liders en noticies, aparicions en rádio, en presència a internet i en seguidors. Hem aconseguit ser la força amb més reputació online dins de l’Ajuntament i fora, així com una aposta clara en la projecció de Compromís cap al Port fet que demostra que tenim tots els dijous un despatx a la tinença d’Alcaldia per tal d’atendre als ciutadans i ciutadanes.

Ah! i el més important sòc pare i aquesta es Aitana.

18259_10205536864955367_5678379654078120917_n